כל העבודות


כיתה ה'-3 // ביה"ס גולומב ת"א
היצירה שלי הייתה על הפתגם: "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו". רציתי להראות שיש אנשים שלא נראים טוב מבחוץ אבל אם מכירים אותם הם אנשים מקסימים וטובים ואפשר להתחבר אליהם ואפילו ללמוד מהם הרבה דברים.

כיתה ט'-1 // ביה"ס ביאליק רוגוזין, תל-אביב
"בעבודתי, ציירתי עשרה חתולים דומים בצבע שחור, צפופים וקרובים האחד לשני, וחתול אחד מיוחד אשר נפרד משאר החבורה, אותו בחרתי לצייר במגוון צבעים וצורות אשר מייחדים אותו מהשאר.התייחסתי למצב הסביבתי/ חברתי שבו לא יודעים לקבל את השונה בצורה מכובדת ובאהבה, למרות כל היופי והטוב שבו ולכן הוא נדחק לשוליים. בחרתי להתייחס לנושא זה בפרוייקט "שונים ביחד" משום שהוא נוגע לי מאוד וכולי תקווה שמצב זה ישתנה בעתיד ושנוכל כחברה לקבל את כל האנשים באופן שווה".


כיתה ה’ // ביה"ס גולומב, תל אביב
הציור של התבסס על הפסוק "ואהבת לרעך כמוך", מתוך ספר ויקרא פרק י"ט. הפסוק מדבר על אהבת האדם, כל אדם צריך לאהוב את חברו כמו שהוא אוהב את עצמו ולדאוג לשני ולכבד אותו כמו שהוא רוצה שיכבדו אותו.


כיתה ט'-2 // ביאליק-רוגוזין, תל-אביב
ציירתי דיוקן עצמי, אשר מורכב מצבעים שונים וטקסטים. המשפט החשוב ביותר , עליו פניי מופנות בציור אומר- "פזרו אהבה ולא עוינות". משפט חשוב אחר אשר הוספתי לתוך הדיוקן שלי, הוא של הזמר Tupac Shakur, אשר אומר – "לא משנה מה צבע עורנו, כולנו בני אדם." שני משפטים אלו ליוו אותי בעבודה זו של פרוייקט- "שונים ביחד" ומלווים אותי בחיי בכלל. השימוש במגוון הצבעים בדיוקני מייצג בעבורי הרמוניה, וכמו שבאמנות אנו משתמשים בצבעים שונים ומגוונים , כך אנו כבני אדם צריכים לקבל את מגוון הצבעים והצורות שלנו בהרמוניה, כי צבע אחד זה משעמם.


בית ספר עמל טכנולוגי ת"א נמצא ביפו על הטיילת, קרוב לשעון. בית הספר הוא בית ספר תיכון מקצועי בו לומדים תלמידים מוסלמים, נוצרים ויהודים. במסגרת תכנית המתקיימת זו השנה השלישית, משולבת האומנות עם לימודי מקצועות העברית. השנה, התלמידים התמקדו בנושא "הדיוקן" תוך שיח על המייחד, הדומה והשונה. בעבודה הקבוצתית בחרנו להציג את המארג האנושי והצבעוני שנוצר בשיעורים ומייצג את החברה הרב תרבותית בה אנו חיים. פורמט העבודה האחיד, גודל התמונה הזהה והתרומה השווה של כל אחד ואחד מעשרים ותשעה התלמידים שהיו שותפים ליצירה, חיזקו את ערכה. הציטוט בו בחרנו בעברית ובערבית " כולנו נולדנו שונים זה מזה ושווים זה לזה" נמצא בתחתית התמונה // שמות התלמידים | כיתה ט' – אבו דין יוסוף, אבו ריאש מוחמד , אלמגרבי עמראן, אלעטאוונה חמזה, דכה מוחמד, דכה כמאל, זיתוניה חליל, חסונה אחמד, טורק וואל, כתה מוחמד, סורי נידל, סלילה מוסטפא, קורדי עבד רחמן, קנעיר פארס, תרתיר מוסא | כיתה י' – אבו סייף עבאס, אגוואני יסמאיל, איברהים מוחמד, אלדיב עומר, גחלב אחמד, גחלב אמיר, דכה עבד אל רחמן, זיותי אחמד, כחיל מוסטפא, כרוב מוסטפא, מחאמיד נדים, נחלאווי חאתם, ענבתאווי מוחמד, שרבוש אחמד.
כיתות ט' ו-י' מביה"ס עמל טכנולוגי תל אביב


תלמידת כיתה ה'-2 בבית-הספר אושיסקין, תל-אביב
"הציור בהשראת שירו של יונתן גפן האיש הירוק. לכל אחד מאיתנו צבע וגוון שונה. בבית ספרנו משולבים ילדים עם קשיים שונים אבל כשלומדים להכיר אותם מבינים שבעצם כולנו דומים. אני נהנת לשלב ולעזור להם ומבינה שמי שנותן מקבל אהבה בחזרה".


כיתה ה' – ביה"ס ניצנים, תל-אביב //
"ביצירה שלי כל אחד מחלקי הפאזל שונה ומיוחד, אבל לכל החלקים חשיבות זהה כשהם מתחברים יחד. לכן היצירה מדברת למעשה מצד אחד על שונות, אך מצד שני גם על שוויון".


כיתה ה'-4 // ביה"ס גולומב, תל-אביב
אני בחרתי את המשפט: "דרכו אינה דרכי ודרכי אינה דרכו", מפני שאהבתי שכל אחד הולך בשביל אחד ובסוף נפגשים. כל אחד הוא אדם אחר ויש לו דעה משלו ובכל זאת אנחנו יכולים לחיות ולשחק ביחד וליצור דברים חדשים למרות ההבדלים בינינו.


כיתה ה'-3' // ביה"ס גולומב, תל-אביב
הציור שלי הוא על האמרה: "דע לך שכל רועה ורועה יש לו שירה משלו". רציתי להמחיש שכל רועה הוא מיוחד ויש לו דרך מיוחדת לרעות את הצאן שלו ולאהוב את בעלי החיים שלו בדרך מיוחדת משלו.


כיתה ו'-1 // ביה"ס ניצנים, תל-אביב
(שם היצירה – 'שונים ודומים') – "לכולנו יש עיניים, אך אם נתבונן היטב, נבחין בשונות בעיניו של כל אדם ואדם, בצבע, בצורה ובדוגמא שבגלגל העין. אומרים כי העיניים הם הפתח לנשמה, ולכן בחרתי בהן לקולאז' שעיצבתי. לקחתי פתגם צרפתי, וכתבתי אותו במרכז גלגל העין, משום שהפתגם אומר כי עינו של החבר היא המראה הטובה ביותר. הפרשנות שלי לפתגם היא, שאם חברך הוא חבר אמת, תוכל תמיד לראות בו חלק ממך, והוא יוכל לראות בנשמתך את עצמו".


כיתה י"א-12 // ביה"ס קמפוס קרית-שרת, חולון
מילים המהוות השראה: "אני פוגשת את עצמי בתוך השני, בתוך עירבוב אנשים וצבעים מגלה את האני. בעולם שלי בחרתי לחבור יחד, להרגיש, להבין, לכבד ולקבל"


כיתה ו'-1 // ביה"ס המשתלה, תל-אביב
כל ילד עבד על פי משפט מנחה אותו הוא הרכיב ברוח השיעורים בנושא, הבחירה בטכניקה של קולאז' נעשתה ע"י הילדים לאחר חשיבה משותפת.
הסיבה לבחירה – יצירה בקולאז' משקפת את השוני בין היוצר לבין הדבר הנתון מולו, כמו את הזולת אנו מקבלים את החלקים לקולאז' כמו שהם ומנסים ליצור הרמוניה של ביחד. חלק מהילדים שילבו עבודה בצבע (עבודת יד) על מנת להבליט את הקונטרסט בין תמונה נתונה מראש לציור שהוא פרשנות אישית של היוצר.


כיתה ג' // ביה"ס גולומב, תל-אביב
הציור שלי התבסס על האמרה: "להוציא חבר מהמעגל החברתי זה בדיוק כמו לקרוע שרשרת". רציתי להמחיש את היחס שצריכה החברה לתת לכל אדם, החברה צריכה לקרב ולא להרחיק מן החברה. ברגע שאדם יוצא מן החברה הוא בודד.


בי"ס המשתלה

תלמידת כתה י"א (מגמת טיפוח החן) // תיכון טכנולוגי נעמת, חולון
הטכניקה היא טושים על בריסטול, הסגנון סוריאליסטי.
בהשראת מאיירת בשם הגר בן ישי.
במבט ראשוני הציור הוא ילדי אך כאשר מתבוננים בפרטים הרבים ניתן להבין באופן ברור יותר את פרשנותה של חן "לאחרים". בנוסף, התלמידה מתעניינת מאד בתרבות היפנית – שפה, אנימה וכדומה והכניסה לציור פרטים הקשורים לעולם זה.


כיתה ט'-5 // קמפוס קריית שרת, חט"ב יגאל אלון, חולון
"התמונה שעליה מבוסס הציור צולמה במסגרת מחנה קיץ עם חברי ואת ההשראה לציור קבלתי מהספר 'I Know Why The Caged Bird Sings'של הסופרת מאיה אנגלו. בספר זה היא מספרת על תקופת ילדותה, גיל ההתבגרות ועד הפיכתה לאישה במציאות של גזענות אכזרית ואלימה כלפי השחורים בארה"ב.לאחר קריאת הספר החלטתי לצייר ציור המתאר שוויון וקבלת האחר, בלי הבדל דת, גזע ומין, בדגש על שוויון לשחורים, לכן בציור ציירתי ילדים ממוצאים שונים בהתאם לתמונה, מלבד הילדה האתיופית, שדמיינתי בהסתמך על הקריאה". הטכניקה : רישום בעיפרון ואח"כ מעבר על הקווים בעט שחורה. הצביעה נעשתה בשתי שכבות של אקריליק.


כיתה ו'-1 // ביה"ס ניצנים, תל-אביב
"הילדה שבציור מתבוננת עצובה במראה, שם היא רואה בבואה של ילדה בתלבושת שונה ממנה, כמוה היא שואפת להראות. התייחסתי בעבודה לנושא של אפליה על רקע של מראה – לבוש, צבע עור, תסרוקת וכד'. בחרתי להעלות את המודעות לנושא המעסיק את הילדים ובני הנוער".


כיתה ו'-2 // ניצנים, תל-אביב
(שם היצירה – 'חברים בכל מיני צבעים') – "בציור מתוארים שני ילדים השונים זה מזה במראה, אך חולקים ביחד קריאה בספר משותף – "חברים בכל מיני צבעים". שם הספר מתקשר גם באופן סמלי לשונות בצבעים בין החברים המתוארים בציור. ברקע רואים נוף עירוני של מרכז קהילתי, המסמל חוגים משותפים ופעילות של כלל חברי הקהילה יחד. על גגו מתנופף דגל ישראל, שמסמל את האחדות ואת השונות באנשים הגרים במדינת ישראל".

בי"ס בבלי-ירושלמי, תל-אביב


כיתה ה'-1 // ביה"ס אושיסקין, תל-אביב
היצירה שלי מסבירה את השוני בעולם, את זה שלא כולם אותו דבר, שהעולם מורכב מהרבה אנשים השונים אחד מהשני. ההשראה שלי היא מהסיפור האיש הכחול והאיש הירוק/ יהונתן גפן. כמה שהם שונים אחד מהשני.


כיתה ד'-2 // ביה"ס ישגב
על פי התלמידות ההשראה היא התפיסה אין מקום להבדלי דת גזע ומין. כל אדם הוא שונה ועל כולם להיות יחד ושווים. לכן כל האצבעות יחד אך כל אחד שונה במראה שלה. ליצן, רקדנית וטרינר ועוד


כיתה ט'-2 // ביה"ס טבע, סביבה, חברה
בעבודה שלי בחרתי להציג את המשפחה והכנתי מעין אילן יוחסין (חלקי) של המשפחה המורחבת שלי, כדי להדגיש את הייחודיות והשוני של כל אחד ויחד עם זאת את הדמיון בנינו.
כל הדמויות ממוצבות בתוך 'בית', מציצות מהחלונות של הבית המשפחתי.
השתמשתי בטכניקת ציור/איור, בעפרונות עדינים ובשקפים.


כיתה ו'-2 // ביה"ס טבע, סביבה, חברה
ההשראה שלי לעבודה באה מהציור 'נרקיסוס' של האמן 'קרוואג'יו', בו מצויר נרקיס מסתכל על בבואתו באגם. כמחווה לציור זה השתמשתי בכמה טכניקות (צילום, ציור וקולאז').
המסר שלי לתערוכה שונים ביחד הוא שכשאתה מסתכל על עצמך אתה נראה שונה ממי שאתה באמת ולכל אחד יש כמה דמויות של עצמו.


כיתה ד'-2 // ביה"ס טבע, סביבה, חברה
התחלתי לצייר רק את הדמויות, כל דמות בנייר נפרד, גם את המאזנים ציירתי בנפרד.
אחר כך גזרתי את האנשים צבעתי אותם והוספתי את הצל שלהם. לאחר מכן ציירתי וצבעתי את הרקע: אדמה, דשא וצמחים, שמש ושמים.
לבסוף הדבקתי את האנשים ואת המאזנים על דף הרקע.
זה מתקשר לפרויקט "שונים ביחד" בשני מובנים: יש שוויון על המאזנים מה שאומר שגם איש גדול משתווה לילד כמוני.
וכן, שיש המון אנשים זרים ומוזרים המתאספים ביחד על הדף ושכל אחד הוא עולם בפני עצמו וגם חלק מהציור.


כיתה ה'-1 // ביה"ס המגינים, חולון
"כל הדתות שוות בעיניי ואין שום הבדל בינהן. רציתי להביע זאת בציור שלי. צבע כחול – מדינת ישראל, השתמשתי בצבע האדום – כסמל לדת הנצרות והשתמשתי בצבע צהוב – לדת האיסלאם
לכל דת צבע משלה, אבל כולן שוות".


כיתה ו'-1 // ביה"ס המגינים, חולון
"עניין אותי לדעת אינפורמציה לגבי הדתות השונות. קראתי ולמדתי על המאפיינים שלהן. על האיסלאם, נצרות ויהדות. ציירתי את ערי הקודש ואיחדתי אותם – בציור שלי כדי שיהיה שלום . כי אני מאמין בשלום!!"

עזרא סלימאן, שרה אדם, דור לביא, ספי עבדוש
תלמידי י”ב 4 // כיתת אומ”ץ, מגמת אומניות העיצוב, ביה"ס תיכון טכנולוגי ויצ”ו, רחובות


תלמידי כיתה ח’ // בי”ס ביאליק-רוגוזין
כל אחד מן הדיוקנאות המרכיבים את הפסיפס הקבוצתי נוצר במהלך שלושה שבועות שבהם התבוננו התלמידות והתלמידים במראה בנסיון לזהות את המאפיינים הייחודיים במראה החיצוני שלה. בתחילת התהליך יצרו מתווה כללי ולאחר מכן עבדו בצבע על המתווה החזרה אל בבואתם שבמראה שבוע אחרי שבוע איתגרה את התלמידים עימתה אותם עם מראם אך גם איפשרה להם להכיר ולקבל את יחודם בתוך המרחב של בני גילם כפי שניתן לראות, בחלק מן הדיוקנאות, עיסוק במראה החיצוני היה טריגר לחשיבה מעמיקה על מהות פנימית, על הקשר בין מציאות ודמיון ובין אמת לפנטזיה.
את הפרוייקט הנחו הסטודנטים עמית שפירא, אלעד דגן, חופית מרקו ועדי ארגוב מן המחלקה לאמנות בסמינר הקיבוצים
שמות התלמידים: איריס בוטס, דניאל טרגה, ויקה פרוקופנקו, יעל מרטינז, ירושלים הדש, מקסין גייטה, סוחרוב דג’נווב, סטפני טבוקול,סלין ארגול, קתרין סלפונן, רשף בוגל, שאקיר אדם.


כיתה ט’ // ביה”ס ביאליק-רוגוזין, תל אביב


כיתה יא’ // ביה"ס עירוני ה', תל אביב
ללא כותרת, צילום


כיתה יא'-1 // תיכון עירוני ה', תל אביב
ללא כותרת, צבע אקריליק על קנבס , 50 על 70 ס"מ'.


כיתה ח' // ביה"ס עירוני ה', תל אביב
ללא שם, רישום בעיפרון על נייר, 35 על 50 ס"מ'

כיתה ו'-2 // ביה"ס המגינים חולון


כיתה ו' // ביה"ס נוף ילדות, תל מונד
אחות לרוני, מאיה ושירה.
דנה אוהבת מאד לצייר והשנה התחילה ללמוד ציור במסגרת המתנ"ס בתל מונד.


כיתה י"א-1 // עירוני ה', תל-אביב
ללא כותרת, צילום מבוים.

כיתה ד'3, בית ספר הדסים, צור הדסה

כיתה ו', בית-ספר "בבלי ירושלמי"

כיתה י', The Source Baka El Garbia

כיתה ז', קמפוס קריית שרת חט״ב יגאל אלון חולון.
איתי ואורי ציירו יחדיו בשיתוף פעולה. הם הכינו מספר סקיצות שונות ולבסוף החליטו לצייר שתי דמויות אשר פונות זו אל זו במבט קרוב כלפיי העיניים. המשחק עם השחור והלבן הגיע אליהם מהסמל של הין והיאנג, אשרו מקרו בסין והוא בא לתאר שלמות אשר בה בכל שחור יש גם לבן ובכל לבן יש גם שחור ויחד נוצר איזון.

כיתה ו', בית ספר ניצנים

כיתה ד', בית ספר ניצנים

כיתה ה', בית ספר "הדסים"

כיתה ב', בית ספר הדסים

כיתה ו', בית ספר "אחווה" תל-אביב

כיתה ו', בית ספר "המגינים"

כיתה ז', עירוני ד' תל אביב

כיתה ג', בית ספר "ישגב" תל אביב

כיתה ו', בית ספר "ביאליק רוגוזין" תל אביב
בחרתי לצייר נעליים ורגלים של אנשים שונים משום שנעליים מייצגים הרבה פעמים את האישיות של האדם שנועל אותם.זה מייצג את השוני שיש בינינו מבלי להראות את צבע העור או את העדה שלנו. זה גם מראה כמה הטעם והאישיות שלנו שונה מאחד לאחר.
בחרתי להשתמש בצבעים חזקים כדי להראות שהשוני הזה הוא שמח וטוב

כיתה ז', בית ספר "ביאליק רוגוזין" תל-אביב
בעבודתי ציירתי פרצופים אשר ממלאים את כל הדף שלי, ובמקום לצבוע את עורם של האנשים בצבעים רגילים, בחרתי לייצג את השוני ביניהם ע"י דגלים של העולם. בחרתי לצייר את האנשים באופן דומה אחד לשני וזה מראה שכולנו בעצם שווים ודומים למרות המרחק הגיאוגרפי בינינו.

כיתה ז', בית ספר "ביאליק רוגוזין" תל אביב
בעבודתי בחרתי לצייר ינשופים כי זו החיה שאני הכי אוהבת והם מייצגים בשבילי חכמה. ציירתי שלושה ינשופים היושבים על ענף של עץ. שניים מהם דומים והשלישי שונה, אך הם עדיין יושבים יחד בלי לשים לב שהם שונים. החלטתי שאני רוצה לצייר חיות במקום אנשים כי כמו שאנחנו שונים אחד מהשני, גם חיות שונות אחת מהשניה."

כיתה ו', מתנ"ס תל מונד
בחרתי לצייר ציור זה מכיוון שהתערוכה מוצגת בתל אביב. בתל אביב ישנם הרבה גאים וגאות ואני חושבת שנושא זה קשור לעיר בצורה מסוימת. בציור רואים זוג בנות, שלא מפריע להן להביע אהבה אחת כלפי השנייה, לא אכפת להן מה חושבים עליהן ולא מפריע להן הבדלי צבע.

כיתה ה', מתנ"ס תל מונד
המעגל בציור הוא מעגל החיים, כולנו שונים ומשתנים בכל רגע ולכן ציירתי דמויות זהות בצבעים שונים מחזיקים ידיים, במחזוריות אין סופית.

כיתה: ט', קריית חינוך עירוני ז' יפו

כיתה ח', קריית חינוך עירוני ז' יפו

כיתה ו', קריית חינוך יפו

כיתה ג', בית ספר "אושיסקין" תל אביב

כיתה ה' בית ספר "בבלי-ירושלמי", תל-אביב

כיתות ח', ט', יא', קרית חינוך יפו עירוני ז', תל אביב-יפו

עלמיטו גושה, כיתה ט', קרית חינוך יפו עירוני ז', תל אביב-יפו

ברידג'יט באגיין ושאנון אקבולוט, כיתה ט', בית ספר ביאליק רוגוזין, תל אביב-יפו

רומי בן שמואל דופרה, כיתה ב', ב בית ספר אוסישקין, תל אביב-יפו

אמונה אדאף, כיתה י, בית ספר בגין, אילת

פרייס רולה, כיתה ח', בית ספר ביאליק רוגוזין, תל אביב-יפו

אמירה דלוס-סנטוס, כיתה ט', בית ספר ביאליק רוגוזין, תל אביב-יפו

יערה קורן, כיתה ה', בית ספר אוסישקין, תל אביב-יפו

אלמוג גולן, חיילת, פיקוד העורף, צה"ל
עמוד הפייסבוק של אלמוג: https://www.facebook.com/almogolan

אנדריאה גאלן, כיתה ט', בית ספר ביאליק רוגוזין, תל אביב-יפו

פבל סלפצ'נקו, כיתה ז', בית ספר ביאליק רוגוזין, תל אביב-יפו

מיה הרפז, כיתה ז' בית ספר עירוני ד', תל אביב-יפו

הילה הס, כיתה ב', בית ספר אילונית, תל אביב-יפו

נור עבדאנאצר זעלאן, כיתה יא', בית ספר נעמת (תיכון טכנולוגי נעמת כפר-קרע), בקעה על גרביה

כיתות ד'1, ד'2, בית ספר הדסים, צור הדסה

אלמוג ורניק, כיתה ד, בית ספר פיקא, פתח תקווה

תמר שוורץ, כיתה ח', בית ספר בגין אילת

גלעד שבצוב
כיתה ה
בית ספר הצבי ישראל, קריית אתא

אביתר נימני
כיתה ח
סטודיו ינשופים, כפר סבא

קלאודיה בינחס
כיתה ה
בית ספר אוסישקין, תל אביב

רוני יאיר, סאני חי, טופז שנייער
כיתה ה
בית ספר אוסישקין

Shilat Avisror
AKIM, Yavne

בשאר סעדה
כיתה ט
בית הספר השש שנתי עין נקובא-עין רפא ברנקו וייס

ג'יסראל סלומון
כיתה ו
קמפוס ביאליק-רוגוזין, תל אביב

הדר אדמון
כיתה י
סטודיו צבע בטבע, רינתיה

מעין קלמן, טובה פליקס
כיתה ז
בית ספר הלל תורה, שיקגו, ארצות הברית

לינה מיכאלוב, הינד כורדי, נור עזב, נג'ווא כבוב, מלק חפג'ה, מלק עטייה
המרכז הקהילתי הערבי יהודי, יפו

נטע הפשטיין
כיתה ה
בית ספר הרצוג, מזכרת בתיה

עלי שורפי
כיתה א
בית ספר חסן ערפה, יפו

ראבעה חיג'אזי
כיתה ה
בית ספר חסן ערפה, יפו

ופאא אבראהים
כיתה ו
בית ספר קחאווש, אום אל-פחם

יעל קינן
כיתה ד
מתנ"ס תל-מונד

מיה וורבו
כיתה ו
בית ספר הרשורין שיף, סרסוטה, פלורידה

אנה ורדי
כיתה ד
בית ספר יהודה המכבי, תל אביב

לב קרת ואיתמר סגל קינר
כיתה ו
בית ספר יהודה המכבי, תל אביב

עילאי לייבוביץ'
כיתה ד
בית ספר עליזה בגין, מגדל העמק
במסגרת פעילות "אפשר אחרת"
ג'וד מוחמד זועבי
כיתה ד
בית ספר אלמג'ד, נצרת

נועם אביוב, אורי ארז, גילי צרבוניץ
כיתה יב
בית הספר הרב תחומי עמל ליידי דייויס, תל אביב


הנישיין דל מורו וצ'לסי אקינו | هانيشين ديل مورو وتشيلسي أكينو | Honey Shane del Moro & Chelsea Aquino
כיתה ו | الصف السادس | Grade 6
קמפוס ביאליק-רוגוזין, תל אביב | مدرسة بياليك- روغوزين، تل أبيب | Bialik-Rogozin Campus, Tel Aviv-Jaffa

סוטלו צריס גרין | سوتيلو تسيريس غيرين | Sotelo Tseris Gerin
כיתה ד | الصف الرابع | Grade 4
קמפוס ביאליק-רוגוזין, תל אביב | مدرسة بياليك- روغوزين، تل أبيب | Bialik-Rogozin Campus, Tel Aviv-Jaffa

טופז לביא | طوباز لاﭬيه | Topaz Lavi
כיתה ט | الصف التاسع | Grade 9
בית חינוך אפיק, פתח תקווה | مدرسة أفيك | Afik Schoolhouse, Petah Tikvah

אור אורן | أور أورين | Or Oren
כיתה יא | الصف الحادي عشر | Grade 11
בית חינוך אפיק, פתח תקווה | مدرسة أفيك | Afik Schoolhouse, Petah Tikvah

אור מרחבי | أور ميرحاﭬـي | Or Merchavi
כיתה ז | الصف السابع | Grade 7
בית ספר דרכא בגין, גדרה | مدرسة داركا بغين، غاديرا | Darca Begin School, Gedera

קטיה טקצ'וק | كاتيا تاكاتوشك | Katya Takachuk
כיתה י | الصف العاشر | Grade 10
מח"ט עמל תנופה, דימונה | المركز التربويّ التكنولوجيّ-عامال تنوفا، ديمونا | Amal T'nufa Technological school, Dimona

נופר אלבז | نوفار إلباز | Nofar Elbaz
כיתה י | الصف العاشر | Grade 10
מח"ט עמל תנופה, דימונה | المركز التربويّ التكنولوجيّ-عامال تنوفا، ديمونا | Amal T'nufa Technological school, Dimona

דארין סחניני | دارين سخنيني | Daren Sakhnini
כיתה ח | الصف العاشر | Grade 8
בית ספר שש שנתי ברנקו וייס עין נקובא עין ראפה | المدرسة الشاملة برنكو ڤايس عين نقوبا- عين رافة | Branco-Weiss, Ein Nakubah Ein Rafah

יואב ארקוסין | يوآﭪ أركوسين | Yoav Arcusin
כיתה ה | الصف الخامس | Grade 5
בית ספר משאבים, רמת הנגב | مدرسة ميشـآﭬيم، رمات هانيغيف | Mashabim School, Ramat Hanegev

מייס ראבי | ميس رابي | Mays Rabi
כיתה ו | الصف السادس | Grade 6
בית ספר אג'יאל, ג'לג'וליה | مدرسة أجيال، جلجولية | Ajyal School, Jaljulia

מליכה אלאערג', אנואר חמאד, נוהא סיקסיק, אינתסאר ג'באלי, מלק חסונה, ח'ליל שניר, סמירה אבו שנדי, סובחייה מסרי, מריה בדוי, מחמוד דכה, יוסף מנסור |
مليكة الأعرج، أنور حماد، نهى سكسك، إنتصار جبالي، ملك حسونة، خليل شنير، سميرة أبو شندي، صبحية مصري، ماريا بدوي, محمود دكة، يوسف منصور |
Malika Alaarj, Anwar Hamad, Noah Siksik, Intisar Jabali, Malak Hassouna, Khalil Shanir, Samira Abu Shandi, Sobhiya Masri, Maria Badawi, Mahmoud Daka, Youssef Mansour
תלמידי כיתות ה-ו | تلاميذ الصفين الخامس-السادس | Grades 5 & 6
בית ספר חסן ערפה, יפו | مدرسة حسن عرفة، يافا | Hassan Arafeh School, Jaffa

נועה גרוס | نوعا جروس | Noa Gross
כיתה ג | الصف الثالث | Grade 3
בית ספר נוה שלום – ואחת אל סלאם, נוה שלום | مدرسة واحة السلام، واحة السلام | Neve Shalom – Wahat Al-Salam School, Neve Shalom

אוראל מזל | أورال مزال | Orel Mazal
כיתה ט | الصف التاسع | Grade 9
עירוני נווה צדק, תל אביב יפו | عيروني نافيه تسيديك | Neve Tzedek High School, Tel Aviv-Jaffa

שריל לי חואן | شيريل لي حوان | Cheryl Leigh Juan
כיתה ט | الصف التاسع | Grade 9
עירוני נווה צדק, תל אביב יפו | عيروني نافيه تسيدك | Neve Tzedek High School, Tel Aviv-Jaffa

אביגיל כץ | أﭬيغاييل كاتس | Abigil Katz
כיתה ה | الصف الخامس | Grade 5
בית ספר קרית עמל, טבעון | مدرسة كريات عمال، طبعون | Kiryat Amal School, Tivon

תמר תופיק | تمار توفيق | Tamar Tufik
כיתה ג | الصف الثالث | Grade 3
בית ספר קפלן, פתח תקווה | مدرسة كابلان، بيتاح تكفا | Kaplan School, Petah Tikvah

אסראא שניור | إسراء شنيور | Israa Shanyor
כיתה ו | الصف السادس | Grade 6
בית ספר אל-נור, שגב שלום | مدرسة النور، شقيب السلام | El-Noor School, Segev Shalom

תלמידי כיתות ו מבית ספר רכסים, באר שבע ובית ספר אל-נור, שגב שלום במסגרת הפרויקט אמנות כולאננה, מכון מרחבים | تلاميذ صفوف السوادس مدرسة رخاسيم في بئر السبع، ومدرسة النور في شقيب السلام في إطار مشروع كولانانا، معهد مرحافيم | Combined effort between students at the Rechesim School (Be'er Sheva) and the El-Noor School (Segev Shalom) through the Kulanana program (Merchavim)

סאני רז חי ורוני יאיר | ساني راز وروني يائير | Sani Raz Chai, Roni Yair
כיתה ו | الصف السادس | Grade 6
בית ספר אוסישקין, תל אביב-יפו | مدرسة أوسيشيكين، تل-أبيب | Ussishkin School, Tel Aviv-Jaffa

עבודה קבוצתית של תלמידי כיתות ב-ג | عمل جماعيّ لتلاميذ الصفين الثاني-الثالث | Group project – students from grades 2-3
בית ספר קשת, תל אביב-יפו | مدرسة كيشيت، تل أبيب-يافا | Keshet School, Tel Aviv-Jaffa


כיתה ה'-2 // המגינים, חולון
ההשראה לציור שלי: לאור מקרה שקרה בכיתתי עם ילדה שעשו עליה חרם בכיתה, רק בגלל צבע עורה.
קו מחשבתי הוא: שהצבע לא משנה. כולנו שווים. בלי הבדלי דת וצבע.